fredag 10. juli 2015

Topp 10 den tiende - Topp 10 bokforsider

For meg er det torsdag 2., men for dere er det fredag 10. Hallo, fremtidige folk. Jeg skriver denne posten flere dager i forveien fordi jeg skal på ferie, og hvis ikke jeg hadde gjort det på denne måten, er det ikke sikkert det hadde blitt noen post i det hele tatt. I dag skal det handle om bokforsider. 

1.

Castle of Wizardry av David Eddings 

2.

The Night Circus av Erin Morgenstern

3.

Northern Lights av Philip Pullman

4.

Eragon av Christopher Paolini

5.

The Way of Kings Part One av Brandon Sanderson

Alle Brandon Sanderson-bøkene er utrolig pene. Kunne valgt hvilken som helst av dem. 

6.

Lirael av Garth Nix

7.

The Bone Season av Samantha Shannon

Siste blå bok, jeg lover. Det er helt tilfeldig at så mange av dem er blå. Jeg liker blå.

8.

More Than This av Patrick Ness

9.

Jonathan Strange & Mr Norrell av Susanna Clarke

10.

Sirkelen av Mats Strandberg og Sara B. Elfgren

Har dere noen favorittcovere?

Jeg kunne sikkert valgt mange andre, men nå var det disse jeg valgte å trekke frem. Hva synes dere?

- Anna

2 kommentarer: