fredag 30. mai 2014

Keep It That Way av Colour of Bone

Hei,

Da har jeg funnet et nytt band, Colour of Bone. De er et britisk indieband, men ellers står det ikke så mye om dem på Internett. Det virker som om de er relativt nye som band (2012), og musikken deres er litt spesiell, men jeg liker den!


Jeg vet svært lite om bandet, men jeg vet at vokalisten er musikeren og skuespilleren Sam Stockman. Han er mest kjent for rollen som DC Emerson Kent i Whitechapel. Han er utrolig flink skuespiller og sanger, og jeg tror vi kommer til å se mer av ham. 

Sam Stockman

Colour of Bones sang som jeg liker best er Keep It That Way. Den er veldig annerledes fra deres andre sanger. De har en del sanger som kan virke litt bråkete. Jeg synes ikke det, da :) Keep It That Way er ikke sånn. Den er rolig og fin, litt trist. En ballade. Sam Stockman synger sangen veldig fint, og vet ikke helt hva mer jeg kan si... Det er en nydelig sang! Her kommer den:


Hva synes du?
Har du hørt om Colour of Bone?

- Anna

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar