fredag 30. mai 2014

Hjelp oss å redde Whitechapel!

Hei,

I det siste har jeg sett mye på en britisk, ITV-serie, som heter Whitechapel. Serien er en krimserie, som bruker historiske mord som bakteppe. DI Joseph Chandler, DS Ray Miles og teamet deres gjør alt de kan for å holde gatene i Whitechapel trygge.

DS Ray Miles (Philip Davis), DI Joseph Chandler (Rupert Penry Jones) og
Edward Buchan (Steve Pemberton)

Hadde jeg skrevet innlegget mitt om Topp 10 tv-serier litt senere, hadde Whitechapel kommet veldig høyt opp på lista. Jeg ble derfor veldig lei meg da jeg fikk høre at de ikke skulle lage flere sesonger. ITV har kansellert Whitechapel! Hvordan kan de gjøre noe sånt? Serien har så mye å by på; fantastiske karakterer, skuespillere, manus, og den skiller seg ut fra vanlige krimserier. I tillegg sluttet sesong 4 med en cliff hanger. Hvordan kan de tro at de kan kansellere serien etter en sånn slutt?! 

I hvert fall er det mulig å signere her slik at vi kan si vår mening om dette. Vær så snill, signer! Whitechapel er en serie som betyr veldig mye for meg og mange andre, og det hadde vært fantastisk med en sesong til! Hvis vi ikke kan få en sesong til, kan vi få en spesialepisode for å samle tråene etter sesong 4. Hjelp oss med å si at vi vil ha mer Whitechapel. Kanskje får vi mer hvis nok personer sier sin mening?

- Anna

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar