fredag 31. oktober 2014

Beekeeper av Keaton Henson

Jeg har lenge hatt lyst til å dele Beekeeper av Keaton Henson med dere. Jeg oppdaget Keaton Henson da jeg så TV-serien In the Flesh. Musikken hans ble brukt i serien, og jeg synes sangene var veldig fine. Derfor søkte jeg opp sangene på Spotify, og jeg har hørt mye på Keaton Henson siden.

Musikken hans er ikke slik jeg pleier å høre på. Jeg hører vanligvis på alternativ rock, punkrock og poprock. Keaton Henson derimot, har rolig og melodiøs musikk ofte akkompagnert av kun en klassisk gitar. Jeg liker det veldig godt, og sangene passet perfekt i serien hvor jeg oppdaget dem. Til tider er musikken veldig trist, og jeg advarer mot å høre på Keaton Hensons musikk når du er lei deg. Da er det stor sjanse for at du blir tristere.

Her kommer Beekeeper:


"Can you see?
Can you see they tell you lies thus keeping you weak
Leave me, my heart is dead for all to see
Can you see?"

Har du hørt noen av sangene til Keaton Henson før?
Hva synes du om Beekeeper?

- Anna

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar