mandag 8. juni 2015

Rhodd av Iwan Rheon

I det siste har jeg hørt mye på musikken til Iwan Rheon. Han er mest kjent som skuespiller, og han spiller for eksempel Ramsay Bolton i Game of Thrones og Simon Bellamy i Misfits. Jeg er utrolig imponert over skuespillerevnene hans, og da jeg fant ut at han også er musiker, ble jeg enda mer imponert. Jeg liker musikken hans utrolig godt, og jeg har kjøpt albumet hans, Dinard.


Rhodd er min favorittsang fra albumet hans, og sanger taler til meg på en helt spesiell måte. Iwan er walisisk, og Rhodd er hans andre sang på walisisk. Han og broren, Aled Rheon, som også er musiker, synger duett. Jeg vet ikke helt hva det er med Rhodd som er så spesielt for meg, men hver gang jeg hører den får jeg gåsehud, og det hender jeg begynner å gråte fordi den er så utrolig fin. Jeg forstår ikke et ord av det de synger, likevel er dette en av mine favorittsanger.



Hva synes du?

- Anna

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar