lørdag 15. mars 2014

We Believe av Good Charlotte

Hei,

Tenkte det var på tide å dele en ny sang. Jeg satt å hørte på musikk på iPoden min for en liten stund siden, og så kom denne sangen, We Believe av Good Charlotte. Det er en stund siden jeg har hørt den sist, men den er utrolig fin! Jeg er veldig glad i denne sangen! Jeg liker spesielt godt bridgen på slutten av sangen. Den er utrolig fin!

Teksten er nydelig! Den handler om å tro, tro at det kan bli bedre. Tro på at hvis vi vil, kan vi få det til. Kjærlighet er også et viktig tema, og de synger om at kjærlighet er en av de sterkeste kreftene på jorda. "There's a love that could fall down like rain", synger de. Du kan også trekke linjer til forskjellige kriger, slik de har gjort i musikkvideoen. Et ønske om fred.

We Believe er dessverre den eneste sangen jeg har hørt av Good Charlotte, tror jeg. Jeg er litt usikker på om jeg har hørt en til, men kommer ikke på hvilken det kan være. Jeg burde virkelig ha hørt flere... Men jeg vet at fans regner We Believe som deres fineste sang! Det kan jeg godt forstå!

Her kommer sangen:


"So this world
Is to much
For you to take
Just lay it down and follow me
I'll be everything you need
In every way"

Hva synes du?
Har du hørt noen av Good Charlottes sanger?

- Anna

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar