torsdag 10. desember 2015

Topp 10 den tiende - Topp 10 bilder jeg har tatt i år

Siste Topp 10 den tiende jeg noen gang kommer til å skrive. Jeg har dessverre ikke tid til det lenger, og det merket jeg veldig godt i år. Det var flere ganger jeg glemte å skrive innlegget eller måtte skrive det dager før det skulle publiseres fordi jeg rett og slett hadde for mye å gjøre. Derfor blir dette den aller siste av disse postene. I tillegg har jeg ikke flere ideer, så det er en annen grunn.

Denne gangen skal det handle om bildene jeg har tatt i år. Jeg kommer ikke til å poste noen bilder av personer, selv om jeg hadde en del fine. Det er fordi jeg ikke har spurt dem på bildet om det er greit, og jeg fikk plutselig litt dårlig tid, så det ble det ikke tid til. Derfor er det bare bilder natur og dyr.

Bildene er tatt i Dyreparken i Kristiansand, hvor jeg var da vi hadde besøk fra Nederland, og i Kroatia, hvor jeg var på ferie i sommer. Jeg har ikke redigert mye på dem, men jeg har endret litt på temperaturen i bildet og fargene. Ellers har jeg beskåret noen bilder og lagt på et vannmerke. Her kommer bildene:

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

Det var alt for denne gang. Håper dere får en fin desember måned.

- Anna

4 kommentarer:

  1. Det er synd at du ikke kommer til å skrive mer av disse innleggene, men hvis det er det som passer best for deg, så er jo det beste:) Ha en god desember måned du også, og en god jul!:D

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er litt trist å ikke fortsette med dem, men jeg har virkelig ikke tid til det. Jeg håper det går bra. Håper du får en god desember måned du óg, og en god jul!

      Slett
  2. Wow nr. 1 og 8 ser ut som noe rett i fra instagram eller pinterest. Sykt bra jobbet! Synd dette er det siste innlegget i serien, men det er bra jobbet at du har kart å holde det gående så lenge.

    Elsker btw bakgrunnen din nå, snøø.jeg lurte jeg på hvilket kamera det er du bruker. Jeg har et gammelt Canon 1000D jeg kjøpte til konfirmasjonen for veldig lenge siden, så tenker å investere i et nytt etter jul.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, det er så hyggelig å høre! Jeg prøver så god jeg kan. Det er litt trist å ikke fortsette med disse innleggene, men det ble for mye jobb når jeg har såpass mye å gjøre på skolen.

      Tusen takk. Bakgrunnen har jeg funnet blant eksemplene i Blogger, så det er kanskje litt juks... Kameraet mitt er Nikon D3200, som jeg fikk til konfirmasjonen min for to år siden. Jeg liker det godt, men det er nok ikke veldig komplisert.

      Slett