lørdag 15. desember 2012

Hobbiten: En uventet reise

Hei,

I går var jeg å så Hobbiten: En uventet reise på kino. Den var fantastisk! 



Filmen handler om hobbiten Bilbo Lommelun. Han blir spurt om bli med på et eventyr med 13 dverger. De skal ta tilbake riket sitt og skatten sin som dragen Smaug har stjålet fra dem.



Filmen er utrolig bra!!! Jeg er så imponert. Jeg liker alt med den. Den er så bra laget. Peter Jackson, regissøren, er genial! Han har også regissert Ringenes Herre. Jeg liker veldig godt at han har brukt mange av de samme skuespillerne som i Ringenes Herre. Men han måtte ha en ny skuespiller til Bilbo fordi han er gammel i Ringenes Herre og er ung i Hobbiten.

Martin Freeman som Bilbo.

Hobbiten skal bli tre filmer. Noe jeg ikke helt forstår fordi boka er veldig tynn. Men jaja, det betyr mye mer detaljer ^.^

Thorin Eikenskjold, dvergenes leder.

Den mest geniale karakteren i hele filmen er Gollum. Han er ikke ond på samme måte som i Ringenes Herre, men han er veldig tydelig schizofren. Gollum er genialt spilt av Andy Serkis. 


Har du sett Hobbiten?
Hva syntes du om filmen?

- Anna


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar